Forgókínpad

Forgókínpad

A pülümfák szélhámosa

2020. február 16. - Szele Tamás

Nem láttak még pülümfát? Én sem, ez talán azért lehet, mert ilyen fa nem létezik. Soha nem is létezett. Ezt a fát egyedül Egres Béla ismeri, én is tegnap hallottam róla először – de azt tudom, hogy a közismert szélhámos sokáig fogja emlegetni a mostani húzását, ugyanis most speciel az én nevemben szélhámoskodott, és ezt már nagyon bünteti a törvény.

egres_bela1.png

Egres Bélát nem fogom bemutatni, ismert közéleti szélhámos, bomlott elme. Kötetre valót írtam már róla össze, ugyanis ha elindul, a csalásai megkerülhetetlenek, általában másnak adja ki magát digitális úton, államtitkártól vezérigazgatóig, de volt ő már a Fidelitas és a CÖF is. Ha elhiszik neki, hogy azonos azzal, akinek a bőrébe bújt, elkezd intézkedni, ebből anyagi haszna általában nincs, illetve többnyire vagy a kormány vélt céljai érdekében kóklerkedik, vagy, utóbbi időben a saját monomániáit próbálja megvalósítani. Itt egy kicsiny, távolról sem teljes gyűjtemény a disznóságaiból. Nem sokkal, hanem sokszor több húzása volt ennél, de egyszerűen felsorolhatatlan az összes. Legutóbb Magyarországot darabolta fel újra, azelőtt azt állította, ő az Ördög és az Angyal Ügyvédje, még azelőtt a Budapestet elöntő trágyaszagért vállalta álnéven a felelősséget, még azelőtt... és ez csak az elmúlt fél év termése nála. Márpedig évek óta szélhámoskodik. Rögeszméje többek között a lányoknak is kötelező katonai szolgálat, melynek során a hölgyeket kopaszra nyírnák, a Magdolna-mosodák és általában a nők megalázása. Ifjúsági szakembernek tartja magát, meg még ezen kívül a világon mindennek, de az hogy minek hiszi becstelen személyét semmi, ahhoz képest, mi mindennek adja ki.

Engem természetesen utál, ugyanis mivel már nagyon korán, 2013 februárjában felfigyeltem a csalásaira (akkor a Fradi-ultrák nevében üzengetett a tüntető egyetemistáknak), nagyon sok disznóságát lepleztem le. Utál, rendben van, az a dolga, én sem szeretem őt, azt szeretném, ha mással foglalná el magát és én írhatnék értelmesebb dolgokról, nem kéne az ő baromságaival foglalkozzak. Erre azonban nem sok reményt látok, kivéve ha végre becsukják akár egy BV-intézetbe érdemei elismeréseként, akár egy elmegyógyintézetbe, ugyanis igazából ott volna a helye.

Utál, és próbált már fenyegetni, csak épp tudom, kicsoda, micsoda, és nem ijedtem meg tőle, terjesztett már a fényképemmel hazugságot a Facebookon, de amire most ragadtatta magát, az bőven törvényt sért és sajnos nem hagyhatom: most már valóban fel fogom jelenteni.

Meghamisította az aláírásomat és megsértette a jó hírhez való jogomat.

A dolog azzal kezdődött, hogy tegnap délután azt hittem: van egy szabad fél napom és pihenhetek. Nem volt, ugyanis kaptam egy e-mailt, éspedig a Dunakeszipost egyik szerkesztőjétől. Itt tartom fontosnak megjegyezni, hogy soha, semmi bajom nem volt Dunakeszivel, azonban életemben nem jártam ott és természetesen soha nem is avatkoztam a település ügyeibe. De hát mit írnak nekem?

Tisztelt Szele Tamás!

X. Y. vagyok a Dunakeszipost szerkesztője.
2020. február 17. 17 órakor lakossági fórumot tartanak Újpesten a 3-as metró fejlesztésével kapcsolatban. Mint helyi média mi is figyelemmel kísérjük az eseményeket, hisz Dunakeszi Káposztásmegyer szomszédságában található és helyi szinten felmerült, hogy a 3-as metrónak a város déli határában található bevásárlóközpontig kellene járnia. Ennek érdekében egy petíció is indult amivel a Metróért Egyesület is foglalkozott:

https://www.peticiok.com/3-as_metrot_kaposztasra_es_dunakeszire

Az elmúlt évben ezzel kapcsolatban több cikket is írtunk.
A mai napon a WWF-től érkezett egy levél az Ön aláírásával. Az alábbi petíciót találtuk:

https://www.peticiok.com/mentsuk_meg_a_pulum_fakat

Tisztában vagyunk a városunkat övező természeti értékek jelentőségével, de úgy gondoljuk, hogy nem kellene túlzásokba esni. Pülüm fák nem léteznek- persze ezt az egyszerű földi halandók nem tudhatják, így hangulatkeltésnek mindenféleképpen ideális. Régi problémánk, hogy Dunakeszi és Budapest között nincs megfelelő tömegközlekedési kapcsolat, pedig a távolság a két város határa között alig 1 kilométer, de a bevásárlóközpontoknak köszönhetően lényegében már van egy szűk sáv ahol a két város össze is ér.
Az M2-es az M0-ba torkollik. A régi 2-es út gyakran bedugul, ahogyan a Külső Szilágyi út is, így a volán járatok sokszor csak araszolva jutnak el a Városkapuig. A Vonatok gyakran késnek, a dunai hajójáratok pedig a 3-as metró hosszabbításához hasonlóan szintén csak a tervező asztalon léteznek és választások alkalmával kerülnek elő.
Nem tudom, hogy Ön ki és kinek dolgozik, de mi itt Dunakeszin élni szeretnénk és kicsit szorosabban kapcsolódni a városhoz ami az itt lakók többségének munkát ad.
nem csak mint szerkesztő, mint helyi lakos is arra kérem ne terjesszen ostobaságokat, ne vezesse félre az embereket. Egy metró kevesebb környezeti terheléssel jár mint egy állandóan beduguló főút. A metróberuházással párhuzamosan a környezet is megújul, ehhez mi is ragaszkodni fogunk.”

Micsoda? Indulatos levél, de meg kell bocsátani, hiszen

  1. pülümfák valóban nem léteznek,

  2. Dunakeszinek tényleg jó megoldás lenne a metró.

Csakhogy én soha a büdös életben

  1. nem voltam tagja a WWF-nek, tehát nem is írhatnék a nevükben, és nem is tettem

  2. a petíciót nem én indítottam.

Itt jelentem ki felelősségem tudatában, hogy életemben soha petíciót nem indítottam, nem indítok és a jövőben sem áll szándékomban. Ehhez a petícióhoz sincs semmi közöm. Ezt nevemmel visszaélve indították.

Lássuk, kik?

pulumfa_peticio.jpgSzele Tamás - újságíró
Kósza Kovács Éva Réka
Kósza Krónikák a cipasz és mezítlábas természetjárásért”

Cipasz? Kósza Krónikák? Persze, hogy Egres Béla, ezek az ő visszatérő kifejezései, fantazmagóriái. Sőt, az is gyanús – a stílusjegyekből és a helyesírási hibákból ítélve – hogy a metróberuházás melletti petíció is Egres Béla munkája. Bár maga a tervezet létezik, és nem is találom rossz ötletnek.

Akkor nézzük csak a másik hivatkozást. Hát, itt már csúcsra jár az őrület. Van benne üdülőparadicsom, Magyar Kriptonil Fürdő Zrt. (miért nem kriptonit? Mert Bélánk még nem teljesen képzeli magát Supermannek), pülümfa-liget... hagymázas szamárság, épp úgy, mint a szélhámos korábbi kisvasút-terve, szerencsére egy nyavalyás fillér nem sok, annyi sem áll mögötte. A Magyar Kriptonil Fürdő Zrt. nem létezik, nem szerepel a Magyar Fürdőszövetség tagjai között, az egész hazugság úgy, ahogy van, lássuk kik írták alá? Speibe János, Páll Ferenc és Dankai Katalin a Magyar Kriptonil Fürdő Zrt. részéről.

Speibe János Egres Béla egyik álneve a rengetegből, legalább harmincat-negyvenet használ.

Az ám, de Speibe úr hozzá is szólt a blogbejegyzéshez, pülümfa-ügyben, és ott látszik az arcképe.

speibe_janos.jpgEz az arckép engem ábrázol.

Kedvesem készítette, évekkel ezelőtt, a Hűvösvölgyben, nagyon kedves emlékünk, külön aljasság volt ezt ellopni, bár korábban, a Spuvunya-ügy idején is ezt lopta el Egres Béla.

Időközben kiderült – ki, mivel alapos ember vagyok, mint egy szőnyegbombázás vagy aknatűz, és utánanéztem – hogy maga a metró-probléma ettől a zavaros kavarástól függetlenül tényleg létezik, Bélánk egy valós problémára szállt rá és szívja a vérét, lovagol rajta, az ügyben valóban tartanak egy lakossági fórumot a mondott időben és helyen.

Ennyi tehát igaz a történetből, az összes többi petíció, blog, aláírás mind hazugság. Én soha, soha de soha nem léptem fel nem létező pülümfák védelmében, nem avatkoztam Dunakeszi ügyeibe sőt, soha nem voltam a WWF tagja sem. Még a Greenpeace egyik vezetőjével is csak egy interjút készítettem, azt is sok éve.

Egres Béla a nevemben szélhámoskodik és az arcképemet is használja.

Mi több, létre kellett hozzon egy hamis mailcímet a nevemen, ugyanis különben nem tudott volna még 2019. szeptember 13-án petíciót indítani Szele Tamás néven.

Ez vastagon kimeríti a személyiséglopás, érzékeny adatokkal visszaélés, csalás, közokirat-hamisítás és jó hírnévhez való jog megsértésének fogalmát. Nem fogom részletezni, miért hatalmas baj ez, csak kicsit: az újságíró tőkéje a hitele. Azért hiszik el, amit írok, mert írásban soha nem hazudok. Olyan már volt, ahogy minden kollégával megesett már, hogy tévedtem, de tudatosan nem írok le hazugságot.

Ez a petíció pedig hazugság.

És soha nem hívtak Speibe Jánosnak.

Egres Béla használja ezt a nevet (is).

Nekem ehhez az ügyhöz semmi közöm.

Közöm ahhoz a peres eljáráshoz lesz, amelyet Egres Béla nyakába akasztok a fentiekben ismertetett cselekmények miatt, és most már ne is álmodjon arról, hogy megúszhatja vagy elfelejtem a történetet.

Voltaképpen arról szól ez a dal, hogy Bélánk alapos előkészítő munkával meg akarja hackelni a dunakeszi momentumos önkormányzatot, ahogy korábban sikerült neki minisztériumot is hackelnie, fejek is hullottak miatta (a trágyaszag ügyében történt). Ezt az ocsmány, alattomos aknát még tavaly szeptemberben kezdte ásni, még akkor keverte bele a nevemet is, a fotómat pedig december 21-én, szóval nem most kezdődött a történet.

De most ér véget.

Béla, találkozunk a bíróságon.

És arról ne is álmodj, hogy ezt is megúszod.

 

Szele Tamás

süti beállítások módosítása