Forgókínpad

Forgókínpad

Angyali üdvözlet

2019. december 09. - Szele Tamás

Kérem, az egyik szemem nevet, a másik meg röhög. Az igaz, hogy van egy kis harag is a derültségemben, de erről majd később – egyelőre annyit, hogy a mi Egres Bélánknak már megint sikerült eltalálnia szarva közt a tőgyét, megint olyasmibe tenyerelt, amiből csoda lesz, ha képes kimászni. Már a budapesti trágyaszag vállalásakor nagy volt neki a kabát, azt hiába is akarja bizonygatni, hogy ő az Angyal Ügyvédje.

pokol_angyala.jpg

Még a sarkangyalé sem. De menjünk sorban.

Kezdjük azon, hogy kicsoda Egres Béla? Mert esetleg akad pár újszülött, aki nem ismeri, pedig évek hosszú során keresztül kellett vele és vidám kis ügyeivel foglalkoznom, amit mostanra már borzalmasan unok. Van nélküle is dolgom, gondom, bajom elég, örülnék, ha nem zavarná a képet állandóan.

De zavarja.

Róla megjelent írásaimból itt olvasható egy korántsem teljes gyűjtemény, nem ennyit írtam én róla, hanem talán ötször ennyit is – ennyi van kéznél. Ez az ember a magyar belpolitika köpenicki kapitánya, legszemtelenebb, küldetéstudatos szélhámosa, és finoman fogalmazok, ha annyit mondok róla, hogy szellemileg kissé zavart és monomániás.

Rögeszméje többek között a lányoknak is kötelező katonai szolgálat, melynek során a hölgyeket kopaszra nyírnák, a Magdolna-mosodák és általában a nők megalázása. Ifjúsági szakembernek tartja magát, meg még ezen kívül a világon mindennek, de az hogy minek hiszi becstelen személyét semmi, ahhoz képest, mi mindennek adja ki. Nem fogom részletezni, legalább harminc-negyven ügyéről tudok, volt ő Békemenettől Fidelitasig és miniszteri tanácsostól trágyaszagú kisvasútig minden. A szélhámosságait általában a nyilvánosság és nem az anyagi haszon kedvéért cselekszi meg: ugyanis elkötelezett híve a magyar kormánynak, és mindennek, ami azzal azonos platformon áll vagy attól jobbra fekszik.

Személy szerint engem utálhat a legjobban az országban, ugyanis piszok nagyokat szoktam röhögni rajta. Volt már arra precedens, hogy mikor kitalálta, miszerint harcművészeti iskolát nyit, megfenyegette az online lapot, ahol dolgozom: szétverik a szerkesztőségünket. Mondjuk a harcművészeti iskolának nem volt egy tanítványa sem, Béla bácsira meg tilos erősebben ránézni, nehogy hanyatt essen, de az is megérdemelne egy tanulmányt, hogy miképpen vert volna szét fizikailag egy online szerkesztőséget, ami egyáltalában véve sehol sincs, mert mint helyiség, mint ingatlan nem is létezik?

Persze, hogy utál: hiszen annak köszönhetően, hogy bennem az átlagnál kevesebb a tekintélytisztelet és több a kételkedés, eddig még minden stiklijén átláttam. Ezen a mostanin is, pedig fortélyos az öreg, több rétege van ennek a trükkjének, majd el is magyarázom, miért. De előbb lássuk, mi történt tegnap.

Tegnap e-mail érkezett, éspedig Egres Béla felkent személyétől, ami részéről már komoly szellemi teljesítmény volt: ugyanis, mivel nem kívánok vele bájcsevegni, minden létező elérhetőségemen letiltottam. Sebaj, sikerült egy kerülő utat találnia, más fiókokon keresztül (azóta azt is lezártam). Nem része ő az én életemnek, örülök, ha nem hallok felőle: akkor foglalkozom vele, mikor muszáj, gondoljon akármit is. Ha megülne a fenekén és nem szélhámoskodna vagy nem a közéletben tenné, egy sort sem írnék róla. De nem ül, sajnos! Na, lássuk, mit ír.

Szia Szele Tamás!

Egres Béla JGE üzent neked a blog.hu adatlapodon:

kedves Tamás!

Olyan ember vagyok akit ha kidobnak az ajtón, akkor visszamászok az ablakon!

Látom a te figyelmed is felkeltette az Angyal Ügyvédje blog.

Talán már sejted is, hogy e mögött is én állok, melynek nem más a célja mint az ellenzék lejáratása, mert szilárd meggyőződésem, hogy Hazánk csak a jelenlegi kormánykoalícióval együtt érhet el sikereket!

Hiába gúnyolódsz rajtam és köszörülöd a nyelved az idő nekem dolgozik, és elnézve a kormány legutóbbi döntéseit minden engem igazol.

22 éves államtitkár aki miatt törvényt is módosítanak. Helyes - bizonyítéka annak, hogy a kormány már a fiatalok széles tömege között is nagyon népszerű és fiatalok fogják a kormány érdekeit képviselni a fiatalok körében.

Hamarosan lesz újra sorozás miután egyre több alagutat fognak felfedezni a határ alatt.

Lesznek szigorú egyházi törvények melynek keretében a jóga és a keleti harcművészetek is be lesznek tiltva ahogy azt Németh Sándor is vizionálja! Mit gondolsz ki adta a szájába azokat a szavakat? Én is Hitgyülis vagyok :)

Ez a te munkásságod?

(https://www.peticiok.com/allitsak_meg_egres_belat)

Gratulálok.

Ha ismered Szeles Bogit mond meg neki, hogy hamarosan kapja a behívót és cipaszra lesz nyírva mint oly sok fiatal hamarosan!

Béla bácsi!”

egres_bela_e-mail.jpg

Hát akkor lássuk. Írtam én tegnap az Angyal Ügyvédjéről, hogyne írtam volna, ahogy a majdnem teljes magyar sajtó is írt. Koszos ügy, amint azt jeleztem is, igazi inflálása a Borkai-jelenségnek, ugyanis Borkai viselt dolgai csak addig fontosak, míg egy van belőlük – ha valaki kreál még négy-öt hasonló történetet, mindegy is, igazak vagy sem, már nem lesz sem szenzáció, sem kuriózum, már nem lesz kirívó – megszokják, elinflálódik, igazi finkelsteini technika mutatkozik meg előttünk.

Hanem, amit viszont nem írtam meg tegnap, mert nem találtam fontosnak, az az, miszerint az Angyal Ügyvédjének blogját nem követhette el amatőr. De még kezdő sajtómunkás sem: a mondatok feszesek, pontosak, az elején igazi lead (felvezető) van, akkora terjedelemben, amekkorában azt tanítják, ezt bizony olyan ember követte el, aki már élt a tollából.

Kizárt dolog, hogy a következetesen ugyanazokat a helyesírási és fogalmazási hibákat elkövető Béla bácsi írta volna. Ráadásul ő Pécsett lakik, neki nehezen lett volna érkezése (tudtommal, bár lehet, hogy tévedek, jelenleg szórólapok kézbesítésével foglalkozik, igaz, régebben volt egy szexuális segédeszközöket kölcsönző vállalkozása is állítólag, sok évvel ezelőtt, ezt egy hirdetés nyomán derítette ki anno a Magyar Narancs) felutazni Pestre, nyomozni a pillangócskák között, nem az ő korához, zsebéhez, erőnlétéhez szabták az ilyesmit.

Egyszerűen csak vállalta, megpróbálja meglovagolni, ahogy korábban annyi mást is vállalt, például a fővárost elöntő trágyaszag miatti felelősséget, akkor azt állította – álnéven persze – hogy az ő kisvasútja miatt volt büdös, kár, hogy ez minisztériumi- és kormányszintig is eljutott. Kicsit olyan ez, mint a hetvenes évek Nyugat-Európája, ha még tetszenek emlékezni, akkor ugyanis nem annyi volt a terrorcselekmény arrafelé, mint most, hanem sokkal több, és sokkal véresebbek is voltak. Azonban Párizsban, Londonban vagy Berlinben nem robbanhatott fel magától sem egy nyavalyás kuktafazék vagy gázpalack anélkül, hogy pár percen belül telefonon ne vállalja az „akcióért” a felelősséget egyszerre az IRA, az ETA és a PFSZ, valamint a RAF. Mindegy volt, hogy senki nem robbantott fel semmit, hogy baleset történt: vállalták. Akár egymás elől is elvállalták, akár a véletlent is. Na, ilyen Béla bácsi: bármilyen komoly balhé történik, aminek nincs gazdája, gyorsan megjelenik, ráül és azt állítja, hogy ő volt.

Ami a Hit Gyülekezetéhez fűződő viszonyát illeti, az legyen a nagykenetű Németh pásztor baja, én ugyan ezt épp úgy nem hiszem, ahogy Bélánk egyetlen más szavát sem: persze, hogy a tegnapi blogbejegyzéshez sincs köze.

Nincs, ugyanis az Index mára kiderítette, kivel van dolgunk. Hát bizony minden jel arra mutat, legalábbis Molnár Zsolt, az MSZP pártigazgatója szentül állítja, hogy N. Gáborról, egy blog korábbi szerkesztőjéről (hajdanában majdnem dolgoztam nekik, csak azért nem tettem, mert úgy gondolták, ne pénzért írjak hozzájuk, hanem elkötelezettségből. Lám, milyenek ezek az elkötelezett, elvhű emberek...). Éspedig nem is igazán politikai az ügy: N. úr a blog megjelentetése előtt pénzt követelt személyesen Molnár Zsolttól, ráadásul milliókat. Aki pedig nem fizetett, mivel ártatlan az ügyben, és az mégis abszurdum lenne, hogy megfizesse azt, amit róla szép színes fantáziával kitalált egy élelmes ember. Molnár pártigazgató nem fizetett, N. Gábor meg kitette nyilvánosan a rágalmait, amikért azonban más lehet, hogy perkált – tud élni a volt szerkesztő, mindenképpen jól járt volna, ha így, ha úgy fordul a kocka.

No, Béla bácsi, még mindig maga az Angyal Ügyvédje?

Mert akkor lehet beballagni előbb a tárgyalóterembe, aztán az első BV-intézetbe, letölteni, amit zsarolásért kiszab a bíróság. Két dologgal nem tetszett számolni: az első az, hogy ez nem egy fedett, titkosszolgálati akció, aminek jó eséllyel sosem kerülne meg a felelőse, hanem egy piti, zsarolási bűnügy, a másik meg, hogy itt nem elvekért folyik a harc, hanem pénzért. Béla bácsi, nem lehet megbízni ezekben a politikusokban, csibészek ezek mind, és a csibészekben sem lehet már megbízni – mert ők sem elvi alapon zsarolnak. Pléhre méltóztatott csúszni.

Akkor vegyük elő a levél végét, mert most jön a dörgedelem.

Azt én értem, hogy erre az egész hetyke, szemtelen levélre Bélánknak azért volt szüksége, hogy én ezt itt most megírjam és ezáltal kapjon egy kis nyilvánosságot. Értettem már az első pillanatban is. Az összes hazugságot, szélhámosságot, csalást mind ezért követi el – ha ugyanis írnak róla a lapok, talán elhiszik róla, hogy ő valaki, nem egy akkora senki és kudarchalom, amekkora a valóságban. De ettől én még figyelmen kívül hagyhattam volna a hülyeségeit, főleg, hogy tudtam: egy ember nem lehet az Angyal Ügyvédje, és az pont ő. Hogyan bányássza ki belőlem mégis ezt az írást?

Csak úgy, hogy kreált álnéven egy petíciót saját maga ellen – nem először tesz ilyesmiket, és több tucat álnevet használ, csoda, hogy eligazodik közöttük, nem is mindig sikerül. Ez a mostani (Szeles Boglárka) új, valószínűleg az én nevemből asszociált rá, és itt is jelezném, hogy ha van ilyen ember, ne írogasson nekem, ha nem akarja, hogy Béla bácsinak szólítsam. Jó: legyen petíciója is, amihez nekem semmi közöm, tulajdonítsa akárkinek, csak nekem ne, bár a szövegben jól láthatóan az egresi helyesírási és stiláris hibák jönnek szembe, az összetett szavak különírása például. Azonban az már vérlázító, hogy a tíz (10) aláíró között szembejött a saját nevem.

alairas-hamisitas.jpg

Én ezt soha nem írtam alá, hiszen nem is tudtam róla. Általában sem nagyon írok alá petíciókat, nem szokásom mert nem hiszek a hatásukban: de ezt főleg nem szignáltam.

Amint nem lakom Latrináslejtőn sem, ahogy azt kedvesen feltételezte volt.

Hát, Béla bácsi, rossz hírem van.

Már akkor meg kellett volna tennem, amikor tavaly az én profilképemmel vitézkedett Spuvunya János álnéven a Facebookon, de akkor beértem annyival, hogy a közösségi oldal kivágta a hamis profilt.

Hanem ma délután átballagok a rendőrségre, és feljelentem, ugyanis ez már büntetendő: ha szigorúan veszem, okirat-hamisítás, ha elnéző bírót fog ki, akkor is a személyes jó hírnévhez való jogom megsértése.

Egyszóval, Béla bátyám, készüljön a bíróságra, mert ebből baj lesz: és még örüljön, ha a zsarolási ügy miatt nem veszik elő, mert azt is be tetszett ismerni, nagy nyilvánosság előtt.

Elég lesz magának a polgári per is.

De abban lesz része, megígérhetem.


Szele Tamás

süti beállítások módosítása